Etykiety

poniedziałek, 20 maja 2013

Co ja robie tuuuu !!! lalalala Co ty tutaj robisz !!! lala

Na początek chciałabym przeprosić za mój chaotyczny sposób pisania ale taka już jestem  tysiąc myśli na sekundę a oprócz tego problem z koncentracją :(( może ma ktoś na to sposoby ??
Otóż otwieram swoją działalność tzn to jest milowy krok w moim życiu bo jeszcze niedawno byłam na pierwszym roku studiów. Los obdarował mnie osobą która pozwala mi się realizować i spełniać moje marzenia i blog jest jednym sposobów by promować moje produkty a kolejna sprawą jest to ,że zawsze marzyłam o tym ,żeby prowadzić bloga no i w końcu się za to zabrałam .
Będę pisać o swoim życiu o mojej miłości do zwierząt, o modzie, o moich skokach wagi i o walce o tą wymarzoną ( jeszcze 5 kg ) o moim biznesie ( mam nadzieję że się spodoba :)  no i o wszystkim innym co mnie zainteresuje, oburzy, rozśmieszy i doprowadzi do płaczu .

bloga będę prowadziła tak jakbym pisała do siebie bo niektórym tak trudno mnie zrozumieć może wam się uda :)

coś na dziś  i na ten deszczowy wieczór


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz