Etykiety

czwartek, 18 lipca 2013

Moja Duma !

Hej piękny dzień za nami cooooo ???
Miałam dzisiaj sporo pracy ale takiej przyjemnej , niektórzy myślą ,że praca która jest przyjemnością nie jest pracą ! dla mnie to absurd ! nie wyobrażam sobie robienia czegoś czego nie lubię, może dlatego moje wcześniejsze zatrudnienia trwały max rok :D nienawidzę robić czegoś czego nie chcę, nie lubię i będę tupać nogami jak mała dziewczynka ale tak już nigdy nie będzie
..... o czym to ja pisałam aaaa ,że robiłam dzisiaj same przyjemne rzeczy;)
właśnie
między innymi :)

                                                             Moja Duma i Chluba
                                                       ( w drodze do nowej Pańci :D)



Jeden z nadruków 


i taki oto słodziak :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz