Etykiety

czwartek, 15 sierpnia 2013

Alien Cat ;)

Witajcie Dziewuchy
Wczoraj miałam straszny dzień, kiedy mam za dużo na głowie , to myli mi się dużo rzeczy i zapominam o tych ważnych , muszę nad tym popracować , prowadzenie dziennika zadań mam za sobą i z systematycznością też u mnie kiepsko a później wychodzi jak wychodzi czyli do d....py .
Nie pamiętam kiedy  Ja i mój Boyfriend powiedzieliśmy sobie tyle przykrych słów.... ale nie mam pretensji jedynie jest mi przykro ,że sytuacje nie dotyczące naszego związku wzięły nad nim górę.
Na szczęście ten dzień już za mną ,muszę wymazać ten dzień z mojej pamięci ..

Ale teraz coś z czego jestem naprawdę dumna bo rysunek jest mój , i chyba powinnam częściej rysować :) Z tą koszulką jest trochę jak z dzieckiem :) ciężko się rozstać ....








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz